Aanmelden interclub

Aanmelden interclub wedstrijden

Sinds een aantal jaren, willen wij dat leden met een wedstrijdlicentie zich zelf aanmelden voor een interclubwedstrijd. Zodra wij een uitnodiging ontvangen, zetten we de uitnodiging op de site, onder vermelding van:

• de categorieĆ«n
  • afstanden
  • datum
  • sluitingsdatum aanmelding

Je kunt je dan:

• aanmelden bij Martine Polling email: wedsecr@schaatsvereniging-de-hunen.nl (graag alleen dit email adres gebruiken)
  • uiterlijk voor sluitingsdatum
  • let op: opgeven betekend niet automatisch rijden

Hierna:

• trainerscoƶrdinator overlegd met trainers
  • deelnemers worden vastgesteld
  • rijders ontvangen de definitieve uitnodiging via het wedstrijdsecretariaat

Op deze manier proberen wij iedereen in te zetten voor een interclub. Waar de regels het toelaten, als wij bijvoorbeeld te weinig schaatsers in een categorie hebben, dan zullen wij een jongere schaatser voor een oudere schaatser in zetten. Of dat een meisje voor een jongen mag rijden, mits ook dit wordt toegelaten door de organiserende vereniging.

Wedstrijdsecretariaat: Jeanet Lich 0591-371295, wedsecr@schaatsvereniging-de-hunen.nl