Skeelertraining

Skeelertraining in de zomermaanden

In de maanden april tot en met september wordt er binnen de vereniging ook skeelertrainingen aangeboden. De Hunen beschikt niet over een eigen lokatie. Daarvoor wordt uit geweken naar de combibaan in Gramsbergen, Kanaaldijk 6.
De trainingen worden verzorgd door trainers van Schaats-en skeelervereniging Houstreek en zijn vooral gericht op techniek. Voor de jongste leden wordt begonnen met de basistechnieken bijv. het remmen en draaien.
Het dragen van een helm en polsbescherming is verplicht op de training. Gedurende het seizoen worden er een aantal onderlinge wedstrijdtjes verreden.

Op maandagavond wordt er getraind vanaf 18.30 uur tot 19.45 uur. Vooraf aan de training wordt er ingelopen. Indien de baan nat is, wordt er een alternatieve training afgewerkt.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Johan van Schie, trainer van De Hunen en skeelertrainer bij Houstreek. Of stuur een email aan info@schaatsvereniging-de-hunen.nl.
20150615_185809

Facebook pagina